- 6,5K
- 39
- 18
Zonder aanleiding staan alle lampen etc die met free@home zijn verbonden, in de Google Home-app opeens als 'offline'.
Zonder aanleiding staan alle lampen etc die met free@home zijn verbonden, in de Google Home-app opeens als 'offline'. Het gebeurde twee dagen geleden; ik gaf een spraakcommando en dat werkte niet. Ik ging kijken in de Google-app en alles dat via free@home staat, was offline. Alle lampen etc die op andere wijze aan Google Home zijn gekoppeld staan gewoon online en werken.
Ik heb sindsdien de SYSAPP opnieuw gestart, ik heb de telefoon opnieuw gestart, ik heb de Google Home en Google Assistent app's verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik in het menu van de free@app onder "free@home instellingen" geprobeerd om 'lokale API' uit te vinken, maar wanneer ik dat doe en opsla, en daarna ga kijken staat het weer aangevinkt (?). Ik kan wel onder het kopje "myBUSCH-JAEGER" free@home API uitzetten en die blijft dan ook uit. Ook na deze actie weer een herstart van de telefoon.
Maar wanneer ik probeer de free@home service weer te koppelen moet ik (zoals altijd) gebruikersnaam/wachtwoord bij Busch invullen, dan krijg ik eerst de melding "free@home is gekoppeld". Dan komt heel snel een pagina voorbij "googleusercontent.com" en daarna "er is iets verkeerd gegaan, probeer het opnieuw". Dat heb ik nu 65 keer gedaan ....
Iemand een gouden tip?
Heb je reeds een oplossing? Hier werkt het nog steeds niet.
door jordy-monique 20-04-2024 09:16
Nee. Onveranderd. Mocht er een oplossing komen dan staat die hier.
door Wim-Escamp1 20-04-2024 09:18