1. Ook maar eens even gebeld naar Busch-Jaeger. "Er wordt met man en macht aan gewerkt". We wachten af.
  2. Hier werkt het ook weer zonder dat ik er iets aan heb hoeven doen. Houden zo!
  3. Ja, ik herken het probleem. Hier ook weer alles offline.
  4. heeft een nieuwe badge ontvangen
  5. Goed nieuws!!! Sinds vandaag kan ik me weer bij free@home aanmelden vanuit de Google Home-app. Alle koppelingen werken weer zoals het hoort. Probleem is kennelijk opgelost door Google en/of Busch-Jaeger.
  6. heeft een nieuwe badge ontvangen
  7. heeft een nieuwe badge ontvangen
  8. Ik heb hetzelfde probleem, alle lampen zijn sinds 19 april offline in de Google Home app. Opnieuw koppelen geeft de melding "free@home niet bereikbaar". Opvallend is dat ook mijn Philips Huelampen opeens...
  9. is toegetreden

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Der GTM Code für die Seite ist jeweils: