1. heeft een nieuwe badge ontvangen
  2. heeft s antwoord gemarkeerd als beste oplossing
    Ik ben bezig met een nieuwbouwhuis en ik krijg alleen vloerverwarming als hoofdverwarming. Dit is zowel boven als beneden. Mijn brouwer zegt dat het geen zin heeft om dit aan Free@home aan te sluiten omdat...
  3. Dit werkt echt prima samen. Ik zou het alleen toepassen als je verschillende zones of ruimtes afzonderlijk wilt regelen. Anders heeft je bouwer een goed punt
  4. heeft een nieuwe badge ontvangen
  5. Is het panel wel verbonden met het WLAN netwerk in het huis, of is de LAN verbinding die verbonden zit ingesteld als " Home Network". De Sysapp zal het panel alleen zien als deze verbonden zijn met hetzelfde...
  6. Dit is mogelijk via de free@home API. Een integratie zoals hue of sonos is er nog niet
  7. ch0001.odp0004 kWh ch0000.odp0002 kWh ch0000.odp0000 kW ch0001.odp0003 kW
  8. Heb je de ch0000.odp0000 en ch0000.odp0002 ook via Swagger geprobeerd?
  9. Het type heet EnergyMeter solarpanel (Solar) meter
  10. Beste Roy, Probeer eens virtual device energymeter aan te maken. Het lijkt erop dat die wel goed reageert
  11. De updates moeten normaal gesproken nagenoeg live verschijnen. Het is van belang om de waarde " juist" te versturen. Dus met of zonder extensie afhankelijk van het datapunt. Daarnaast is het van belang...
  12. heeft een nieuwe badge ontvangen
  13. heeft een nieuwe badge ontvangen
  14. heeft een nieuwe badge ontvangen
  15. creëerde een nieuwe HowTo
    Benodigdheden voor deze How-To: je free@home is gekoppeld aan Openhab 3.0 en NodeRed System Access Point 2.0 Local APi is geactiveerd in je free@home nexxt App SolarEdge gekoppeld aan OpenHab Je SolarEdge...
  16. is toegetreden

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Der GTM Code für die Seite ist jeweils: