- 1,3K
- 2
- 1
SysAp wachtwoorden voor de 2 maal niet meer werkend
Betreft SysAP v1.0 firmware versie onbekend (waarschijnlijk oud)
Ik ben de IT vraagbaak in ons appartementen complex waar 25 appartementen een free@home installatie hebben.
Bij één bewoner is de SysAP +/- 1,5 jaar geleden vervangen omdat: zowel het user als installatie ww niet meer werkte.
Nu treed hetzelfde weer op bij deze eigenaren. Ze kwamen erachter omdat de free@home app niet meer wilde connecten met de Sysap. Ik heb mijn laptop eraan gehangen en zowel het bewoners ww als het installatie ww geven geen resultaat. (ook diverse browsers geprobeerd en verschillende pc's, just to be sure)
Van de 25 appartementen zijn er, denk ik, +/- 3 die gebruik maken en weten hoe ze op de Sysap webinterface moeten komen en van niemand anders heb ik klachten gehoord. En dus ook niet van bewoners die alleen maar de free@home app gebruiken en dus inloggen op de Sysap.
Ik heb me suf gegoogled ook in duitse fora maar iets herkenbaars ben ik niet tegengekomen.
Vraag: - de installaties zijn +/- 3,5 jaar oud. Deze specifieke SysAp is dus al eens vervangen geweest, hoe zit met met garantie op zo'n sysap? - en moet je die via je oude installateur aanvragen of kan dat rechtstreeks bij Busch Jaeger? - Stel er komt een nieuwe Sysap met een hogere firmware versie kan een oude backup (3,5 jaar oud met oude firmware gemaakt) nog worden ingelezen?
Ben benieuwd of dit herkenbaar is.
Commentaar geven op de vraag