1. Het IP adres is nog hetzelfde. Deze hebben we vast laten zetten. De app geeft dit ook aan. Desondanks kan ik voa dd pc niet inloggen
  2. Geen idee hoe, maar de app doet het weer. Echter kan ik nog altijd niet met de PC inloggen!
  3. Apparaat zegt “ check if SysAP adress is correct and is available jn your network”. Maar internet werkt gewoon en wij hebben het IP adres voor busch jeager vast laten zetten! Wat te doen????
  4. heeft een nieuwe badge ontvangen
  5. heeft een vraag gesteld
    In navolging van vorige bericht stroom er af gehad. App verwijderd en opnieuw gedownload maar nu kan de app busch jeager niet meer vinden. Wat nu??? Wat moet ik doen???? Ik lan niets meer bedienen in huis!
  6. heeft een vraag gesteld
    Vrijdag internet storing gehad. Nu geeft de app aan dat het apparaat niet gevonden kan worden en via de pc inloggen gaat ook niet. Ik heb het apparaat al van de spanning gehaald. Dit is echt de zo veelste...
  7. heeft een vraag gesteld
    Sinds vandaag kan ik ineens niet meer in de app. Ook online kan ik nog altijd niet inloggen waardoor ik niets meer kan bedienen. De app geeft aan dat er geen verbinding met het systeem kan worden gemaakt....
  8. de app werkt nu weer, echter kan ik niet via het ip adres (dus via de PC) inloggen om daar het beheer te doen en aanpassingen te maken. De pagina laadt niet. Normaal krijg ik een scherm waarop ik kan inloggen...
  9. heeft een vraag gesteld
    Via het IP adres http://...... kon ik altijd inloggen en daar alle activiteiten uitvoeren, inlichting en koppeling van lampen aan schakelaars en ruimtes doen. Nadat zowel de app als de online omgeving...
  10. Pakt het kasje dan wel weer automatisch alle instellingen? Wat dat is allemaal door een installateur gedaan destijds juist omdat we al eerder een storing door een update hebben gehad…
  11. heeft een nieuwe badge ontvangen
  12. Ik heb de rechthoekige. Het middelste en het rechterlampje branden…. Dus wat moet ik nu doen??
  13. heeft een nieuwe badge ontvangen
  14. heeft een nieuwe badge ontvangen
  15. heeft een vraag gesteld
    foutmelding via app: geen verbindinet (detail: "sockrt rrror:recvfrom faild wit error=200, errno=61 (connetciont refused)") en via http://Ipadres wordt aangegeven dat er geen verbinding met het systeem...
  16. is toegetreden

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Der GTM Code für die Seite ist jeweils: