1. Dank voor je bericht. Dat is wel een beetje frustrerend. Je koopt iets met logisch verwachte functionaliteit, echter het zit er nog niet in. Je requirements worden vooraf beantwoord met: Ja, dit kan met...
  2. heeft een vraag gesteld
    Bij ons is beiden inmiddels geintegreerd en we missen nogal wat relevante functionaliteit. 1. Multi user gebruik 2. uitzetten bij niet aanwezig/vakantie etc. 3. Onderscheidt toon/signaal voordeurbel en...
  3. heeft een vraag gesteld
    Hoe kan je bij standaard beltoon via de telefoon voorkomen dat zowel beltoon als audiogedeelte gaat afspelen. Dit is zo een rommeltje. En hoe kan je bij meerdere gekoppelde telefoons zorgen dat de actie...
  4. Kan het kloppen dat je de ringtoon outdoor en ringtoon apartement nog niet apart kunt instellen? Ze zijn namelijk identiek. De wens is de ringtonen wel te differentieren. Zo staat er dus iemand bij de...
  5. heeft een nieuwe badge ontvangen
  6. Dank hiervoor dat is heel mooi. Zou je de bel/ringtoon van de telefoon dan ook kunnen differentieren? Toepassing: We hebben de standaard beltoon van de telefoon. Dan hebben we de portiek van het appartement...
  7. heeft een nieuwe badge ontvangen
  8. heeft een nieuwe badge ontvangen
  9. heeft een vraag gesteld
    Hallo, ik heb een Free@Home systeem en aanvullingen zoals de bewegingsmelder 6222/2 (huisdeur) en video IP-gateway 83342 (portiekdeur). Ik wil een push melding naar Whatsapp versturen vanaf 6222/2. Ik...
  10. is toegetreden

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Der GTM Code für die Seite ist jeweils: