1. Goede dag Bedankt het antwoord. Ik ga het proberen zodra alles is geïnstalleerd
  2. Goede dag, mijn vraag is of ik ook zonder de windmeter de zonnewering kan laten sluiten bij regen en veel wind. Mijn bouw is in een ver stadium En de bouwer wil geen elektriciteit meer aanleggen buiten...
  3. heeft een vraag gesteld

    Zonnewering automatisch sluiten bij veel wind

    Goede dag, mijn nieuwbouw huis krijgt Bush jeager systeem. Ik ben vergeten om windmeter erbij te regelen. Is er een manier om de zonnewering, welke wel op het systeem zit, te koppelen zodat de zonnewering...
  4. heeft een vraag gesteld

    Zonnewering Somfy motor

    Goede dag, Ik wil zonnewering kopen en koppelen aan mijn free@home systeem. Ik heb al een aktor hiervoor. De vraag is welke motor moet ik nemen van Somfy? Ik krijg diverse antwoorden van mensen. Hopelijk...
  5. heeft een vraag gesteld

    stopcontact koppelen aan Free@home

    Goede dag, Ik wil mijn espresso machine koppelen aan free@home. Kan dit via het stopcontact te verbinden aan Free@home? Zo wil ik ook mijn staande lampen koppelen
  6. heeft een vraag gesteld
    Ik ben bezig met een nieuwbouwhuis en ik krijg alleen vloerverwarming als hoofdverwarming. Dit is zowel boven als beneden. Mijn brouwer zegt dat het geen zin heeft om dit aan Free@home aan te sluiten omdat...

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Der GTM Code für die Seite ist jeweils: