1. heeft s antwoord gemarkeerd als beste oplossing

    Kan mijn SysAP niet meer benaderen via IP adres.

    Het lukt mij niet meer om mijn SysAP te benaderen via ip adres, waardoor ik dus ook geen hue lampen meer kan koppelen aan schakelaars. Alles werkt voorderest wel, dus de SysAP is verbonden met mijn netwerk...
  2. Is ondertussen opgelost!
  3. heeft een antwoord gegeven op de vraag Kan mijn SysAP niet meer benaderen via IP adres.
    Oh super! Dit werkt! Ik zie nu alleen wel dat de hele interface veranderd is vergeleken met vroeger. Nu wil ik een schakelaar koppelen aan de philips hue lamp en dus ontkoppelen van het stroompunt waar...
  4. heeft een antwoord gegeven op de vraag Kan mijn SysAP niet meer benaderen via IP adres.
    De app werkt gewoon, het gaat om de sysap benaderen via de browser omdat ik nieuwe Philips hue lampen heb die ik in de configuratie wil koppelen aan een schakelaar
  5. heeft een antwoord gegeven op de vraag Kan mijn SysAP niet meer benaderen via IP adres.
    Dankje voor de tip! Het netwerk ziet er nu als volgt uit: Glasvezel box -> KPN Router -> Deco -> 30 poorts switch -> vanaf hier wordt nu alles verdeeld, dus de tweede en derde deco zitten hier...
  6. heeft een antwoord gegeven op de vraag Kan mijn SysAP niet meer benaderen via IP adres.
    Ja wij hebben tplink deco
  7. heeft een antwoord gegeven op de vraag Kan mijn SysAP niet meer benaderen via IP adres.
    Het witte ledje brandt continue, ik heb ook al geprobeerd om te verbinden als AP (blauw ledje) maar dan vraagt hij nadat ik het wachtwoord heb ingevoerd om een 8 cijferige pincode die ik niet weet
  8. heeft een nieuwe badge ontvangen
  9. heeft een vraag gesteld

    Kan mijn SysAP niet meer benaderen via IP adres.

    Het lukt mij niet meer om mijn SysAP te benaderen via ip adres, waardoor ik dus ook geen hue lampen meer kan koppelen aan schakelaars. Alles werkt voorderest wel, dus de SysAP is verbonden met mijn netwerk...
  10. Hier hetzelfde, Free@Home zit verweven door mijn gehele woning. Uitfaseren is geen optie.
  11. heeft een nieuwe badge ontvangen
  12. Ik heb hetzelfde, na ontkoppelen van free@home van Google home, kan ik de app ook niet meer terug koppelen. Dan staat er: Kan Free@Home niet bereiken. Probeer het opnieuw
  13. heeft een nieuwe badge ontvangen
  14. heeft een nieuwe badge ontvangen
  15. heeft een vraag gesteld
    Wanneer ik mijn Free@Home koppeling weer toe wil voegen aan Google Home, krijg ik na inloggen de melding te zien: No devices were found in your free@home account Wat kan hier misgaan?
  16. is toegetreden

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Der GTM Code für die Seite ist jeweils: