- 1,7K
- 2
- 0
-
20 jun. 2022 08:57:41
-
5 jul. 2022 08:27:46Bewerkt
Het lijkt erop dat het nieuwe WiFi netwerk ook DHCP (toewijzen IP-adressen) heeft aan staan dat betekent dat er twee routers in het netwerk zijn ingesteld en er eigenlijk twee regelaars in het netwerk zitten (router provider en router nieuwe WiFi systeem) wat veel netwerk problemen kan geven. TP link deco en Linksys Velop hebben daar weleens een handje van.
Bij TP link deco weet ik dat je hiervan alleen via de configuratie in de Deco-App DHCP kan uitzetten waardoor de router van provider weer leading wordt. Bij Linksys Velop of andere systemen weet ik niet precies maar daar zal het ook vast uit te zetten zijn.
Wat ook weleens kan helpen is het System Access Point herstarten waarna Sonos wel weer gevonden wordt. Sowieso na het aanpassen van de netwerk-instellingen is dit ook aan te raden om te doen.
Commentaar geven op de vraag