1. Vanmorgen contact gehad met consumentensupport van ABB (088-2600999). Het is een bekend probleem, maar hebben nog geen oplossing. Het is vaak een kwestie waaraan prioriteit. Dus hoe vaker de consumentensupport...
  2. heeft een nieuwe badge ontvangen
  3. Komt de laatste tijd heel vaak voor. Zeker als ABB/BJ aan de portal gesleuteld heeft. Meestal is het na een nachtrun weer opgelost, maar dat helpt tegenwoordig ook niet meer. De F@H koppeling met Google...
  4. heeft een nieuwe badge ontvangen
  5. heeft een nieuwe badge ontvangen
  6. heeft een vraag gesteld
    hoe kan ik een buskabel uit een sensor/actor van free@home demonteren oftewel de buskabelklem ontgrendelen?

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Nog niet geregistreerd?

  • Stel vragen en krijg antwoorden
  • Geef feedback, help en deel

Registreren

Log nu in

  • Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
  • Veel voordelen

Inloggen

Der GTM Code für die Seite ist jeweils: