Log nu in
- Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
- Veel voordelen
Balen ik ben bang dat de module dan defect is, enige wat nog geprobeerd kan worden is een tijdje om de buskabel van de module los te gooien en na een tijdje weer aan te koppelen.
Balen ik ben bang dat de module dan defect is, enige wat nog geprobeerd kan worden is een tijdje om de buskabel van de module los te gooien en na een tijdje weer aan te koppelen.
Balen ik ben bang dat de module dan defect is, enige wat nog geprobeerd kan worden is een tijdje om de buskabel van de module los te gooien en na een tijdje weer aan te koppelen.
Ok die gaan niet gauw kapot. Al geprobeerd alle 230V bedrading af te koppelen dus ingaande fase, maar ook de nul en schakeldraden en daarna ook de buskabel. Dan 5 minuten alles afgekoppeld laten daarna...
Als er nieuwe firmware updates zijn geeft de app dit vanzelf aan in de meldingen centrale. Drie streepjes rechtsboven -> Meldingen. Het kan ook zijn dat deze pas komt als de lampen zijn toegewezen aan...
Ok dan zijn de lampen nog niet toegewezen aan een ruimte daarna komen ze pas beschikbaar in de app. Dit kan bij Drie streepjes rechtsboven -> Configuratie -> Apparaten, scenes en groepen -> Tabblad...
Als er een wachtwoord wordt ingevoerd en de app stuurt je daarna direct terug naar het inlogscherm dan is het wachtwoord niet correct. De melding die normaal moet worden gegeven "wachtwoord incorrect"...
Ok graag gedaan en ik ben benieuwd, hopelijk gauw de boel weer online.
Pfff het is wel hardnekkig, bij gebruikersbeheer (Drie streepjes rechtsboven, Configuratie, Instellingen, Gebruikersbeheer) staat ook nog de gebruikers-koppeling van Google volgens mij was die al een keer...
Ik bedoelde dit overzicht, wat staat er nu hier?
Dus niet meer unresponsive?
Ok mooi, misschien komt die pas zichtbaar als offline is? Hoe staat het System Acces Point nu in de My-Busch-Jaeger omgeving? Ook weer online?
Ok dan System Access Point nog een keer herstarten door stekker er voor minuutje uit te halen en nog eens te proberen? Het is echt even trial en error aangezien het een vaag probleem geeft, is er misschien...
Ok dan ook nog de koppeling van Busch-free@home weggooien in Google omgeving en daarna weer toevoegen.
Ik zou eerst alleen onderstaande proberen (dus nog even niks verwijderen op my.busch-jaeger.de). Dit kan door naar de drie streepjes te gaan rechtsboven in de app, Configuratie, Instellingen, free@home...
Ok vreemd hoor, Zit het System Access Point gelijk achter de router van de provider met netwerkkabel of zit er nog een tweede router b.v. van het WiFi iets tussen? Anders eens een vast IP-adres instellen...
Ok gaat het hier om een eerste versie System Access Point met drie knopjes aan de voorzijde?
Volgens mij is de volgorde belangrijk, de lamp een kortere naam geven en de ruimte er bij noemen waar de lamp staat. Ik vermoed dat het dan al beter gaat werken. Hey Google, zet de [hanglamp] van de...
FW nog een keer inladen is te proberen.
Ja ik heb echt geen idee waar het anders aan zou kunnen liggen...